2010년 1월 24일 일요일

The Cure - boys don't cry

미안하다고 말해야 겠지
네 마음을 바꿀 수 있을꺼라고 생각했다면
그러나 나는 지금 상황을 알아
내가 너무 많은 말을 했어
너무 불친절하게 대하고

I would say I'm sorry
If I thought that it would change your mind
But I know that this time
I've said too much
Been too unkind

나는 그것에 대해서 훌훌 털어 보려고 노력해
거짓말로 덮어 버리고 싶어
나는 노력해 훌훌털어 보려하는데
눈물이 내 눈앞을 가려
남자는 울지 않으니깐
남자야 울지마

I try to laugh about it
Cover it all up with lies
I try and
Laugh about it
Hiding the tears in my eyes
Because boys don't cry
Boys don't cry

난 네 발밑에 무릎을 꿀고서라도
용서를 빌고 싶어
너에게 애원한다.
하지만, 난 알아
너무 늦었다는걸
지금은 내가 할 수 있는게 아무것도 없다는걸

I would break down at your feet
And beg forgiveness
Plead with you
But I know that
It's too late
And now there's nothing I can do

그레서 난 그냥 훌훌털어보려고 노력해
거짓말로 덮어보려고
나는 노력해 훌훌털어 보려하는데
눈물이 내 눈앞을 가려
남자는 울지 않지 때문에

So I try to laugh about it
Cover it all up with lies
I try to
laugh about it
Hiding the tears in my eyes
'cause boys don't cry

난 너에게 말하고 싶어
널 사랑했다고
네가 내곁에 있어 줄꺼라고 생각했다면,
그러나 나는 알아 아무 소용없다는걸
넌 이미 떠나
멀리 가버린걸

I would tell you
That I loved you
If I thought that you would stay
But I know that it's no use
That you've already
Gone away

네 인내심을 잘못 판단했어
널 너무 멀리 보내 버렸어
널 당연한 거라고 생각했어
넌 날 계속 좋아해 줄꺼라 생각했어

Misjudged your limits
Pushed you too far
Took you for granted
I thought that you needed me more

지금 어떤거라도 하고 싶어
니가 나에게 되돌아 오도록
그러나 난 그져
웃고만 있어
눈물이 눈앞을 가려
남자는 울지 않으니깐
울지마
울지마

Now I would do most anything
To get you back by my side
But I just
Keep on laughing
Hiding the tears in my eyes
'cause boys don't cry
Boys don't cry
Boys don't cry

댓글 없음:

댓글 쓰기